22 Haziran 2013 Cumartesi


       Yaz geldi malum güneşten korunmak için güneş kremi şart geçen sene vichy'nin +50 faktörlük güneş kremini kullanmıştım.Memnun kaldığım için yine aynı markanın ürününü almak için bir kaç eczaneye gittim ve bu setleri gördüm.Ürün içerisinde 4 ürün bulunmakla beraber kampanyalı olarak 55 tl ye satıştaydı.Ama ben İzmir Karşıyaka da Akbank sokağındaki eczaneden 45 tl ye satın aldım..
       Aslında maksadım güneş kremiydi ama ben diğer ürünlerden daha memnun kaldım.Ürünler ;

    -  SPF 50 CAPITAL SOLEIL GÜNEŞ KREMİ:  Sürdükten sonra iyi dağılmadığı için topak topak kalıyor ve ayrıca sürdükten sonra bu topaklarla
uğraştığınız için ben sevmedim bunu :((


-AQUALIA THERMAL 15 ML :Kapağı açar açmaz hoş kokusu sizi bir an önce kullanmaya teşvik edecektir.48 saat etkili nemlendirici çok beğendim ve kullanıyorum :)

-VICHY PURETE THERMALE 50 ML :Ürün güzel kokusunun yanında yüze ışıltı veriyor.Elinize çok az sıktıktan sonra yüzünüze parmak hareketleriyle yayarak uygulayın ve durulayın..Bana hak vereceksiniz.Bu ürün favorilerim arasında.Ürünün tekli satış fiyatı 32 tl eczanelerde

-VICHY EAU THERMALE  50 ML :Sprey şeklinde ve püskürterek kullanılıyor ve işe yarıyor ben severek kullanıyorum
   *** Özellikle VICHY marka ürünlerin termal olan ürünlerini tecrübelerime dayanarak kullanmanızı öneririm ***

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder