12 Temmuz 2013 Cuma

KUŞUM AYDIN 'IN DEMECİ !!!

 Kuşum Aydın: Erkekliğimden bir şey eksilmedi

  

Burada Laf Çok programına konuk olan Kuşum Aydın, toplumun bozulmasından duyduğu rahatsızlığı dile getirdi.

Güncelleme:12 Temmuz 2013 09:57

CNN Türk'te yayınlanan Mesut Yar'ın programı Burada Laf Çok'a konuk olan Kuşum Aydın sokakta insanlara selam vermeye korktuğunu söyledi.

Toplumdaki bozulmalar üzerine konuşan Aydın, "Ben hayatımda ilk defa bu sene Bodrum'da laf yedim. Çok değişik insanlar gördüm. Yani Bodrum bile bozuluyor. Çok üzülüyorum bunlara. İnsanlığın saygısı kalmamış. Adam görüyor sanki ben uzaydan geldim. Abuk sabuk hareketler. Ya bırakın biz böyle değildik" dedi.

Aydın, Mesut Yar'in hiç kavga ettin mi sorusuna "Bak şimdi. Beni şu giydiğim ayakkabıyla sakın ölçmeyin. Televizyonda görüntü olarak feminen bir hava çizmiş olabilirim ama bir takım şeyler ne adabımdan eksildi ne de erkekliğimden" şeklinde cevap verdi.
SİZCE TOPLUM MU BOZULMUŞ KUŞUM AYDIN MI ???   

**Kaynak mynet

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder