7 Eylül 2013 Cumartesi

♥ ♥ ♥ TAZE BLOGERLAR VE MİM'LEŞME ETKİNLİĞİ♥ ♥ ♥

.* ¸.·´¯)¸.·**·. × MİM MİM MİM .* ¸.·´¯)¸.·**·. ×

    • 1- Önce kısaca kendini tanıtır mısın? 
    • Merhaba ben İzmir'den Nurten YILDIRIM 
    • 2- Blog yazma fikri nereden aklına geldi? 
    • Blog yazma fikri ıngstagramda nazlının yapmış olduğu bir yarışmadan kazandığım BB krem sonucunda almıştım.Okadar sevinmiştim ki ismimi görünce aynı sevinci ve mutluluğu başkalarının da yaşamasını isteyip bu fikrimi çevreme anlatmaya başlamıştım.'' Neden olmasın '' düşünceleri çoğunlukta olunca bu yola koyuldum...
    • 3- Blog içeriğin nedir ? 
    • Blogumda şuna yönelik bir blog diyemem..Etkilendiğim ,sevdiğim ve başkalarınada yararının olabileceği düşündüğüm paylaşımlarım var. 
    • 4-Hangi konularda yazılar okumak hoşuna gider ?
    • Doğal olan ürünler ,dünyada herkes tarafından bilinen ve kabul görmüş kozmetik ürünler, flim eleştirileri,yemek tarifleri,muzip ve eğlenceli olan yazılar ilgimi çekiyor ve okuyorum.
    • 5-Kitaplarla aran nasıldır? Klişe bir soru olacak ama en son okuduğun kitap nedir ?


    • Şu anda ''Aşkın Bedeli' ADAM BEDE       YAZARI ;GEORGE ELİOT'un yazmış olduğu kitabı okuyorum
    • 6- Modayı takip eder misin? Moda deyince ne anlıyorsun? 
    • modayı takip ediyorum ve o an moda olan fakat bana yakışıcak ürünleri giyiyorum.Şuan moda deyince bilmiyorum neden ivana sert ve hakan akkaya geliyor :(( 
    • 7-Peki ya kozmetik deyince ? 
    • Babamın odama girince verdiği tepkiden anlayabilirsiniz bendeki kozmetik aşkını ♥
    • 8- Ne tarz müziklerden hoşlanırsın? 
    • Tamamen şu müzik tarzından hoşlanırım diyemicem.Çünkü bi gün ıyyy dediğim müzik ertesin gün wow sözleri ne anlamlıymış diyebiliyorum.
    • 9- Bloğuna ilişkin yapmak istediklerin neler ? Kendini geliştirdikten sonra ne düşünüyorsun? 
    • Öncelikle blogun tasarımının daha bittiğine inanmadığım için görüntü ve eklentileri düzenleyip daha iyi bir sayfa yapısı oluşturmak istiyorum.Bloger mertebesine ulaştığım zaman yeni arkadaşlara destek olmayı planlıyorum.
    • 10-İyi bir blogger olmanın yolu nedir sence? 
    • Düzenli olarak takipte ve paylaşımda olmak ...
    • 11- Blog dünyasında gördüğün en büyük yanlışlar neler ? 
    • Kendisine hediye çıkmayan takipçinin blogerı eleştirmesi üzerine blogerin sitem dolu mesajı çok antipatik oluyor.
    • 12-Bu etkinlikten tam olarak beklentin nedir ? 
    • Bende bu yolda yeni olduğum için tecrübelerimizi paylaşmak güzel paylaşımlarda bulunmak.
    • 13- Bulunduğun şehirde yaşayan diğer blogger arkadaşlarla buluşma ayarlansa katılmak ister misin ? 
    • Evet tarih uygunsa katılmayı isterim tabii.
    • 14- Kendinle ilgili 3 olumlu, 3 olumsuz özelliğini söyleyebilir misin? 
    • olumsuz yönlerim; inatçı, yüksek sesle gülmek ve varyemezlik
    • olumlu yönüm  ise;fedakar ,cefakar olumlu bir insanım :))
    • 15- Bu tarz bir etkinlik nasıl daha da geliştirilebilir ? 
    • Aynı ilde buluna insanların buluşarak daha sıcak diyalog kurması sağlanabilir.

Teşekkürler Kozmetik Tutkunu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder