17 Kasım 2013 Pazar

♥♥♥ AVON MEGA EFFECTS MASKARA ♥♥♥


mega effects

 ŞAŞIRTICI...        
   İlk gördüğümde şaşırmış ve nasıl bir maskara olduğunu düşünmüştüm.Çünkü bildik maskaralardan değil hem görüntü hemde etkisi....
   Avonun sitesinde bu yeni ürünü denemek için bir form vardı ve dolduran herkese yolladıklarını beyan etmişlerdi...Bu işlemi yaptım ve ürünün gelmesini bekledim...Tabii aklımdan çıkmış ki kargo gelince çook sevindim...


    Ürün gerçekten farlı bir ürün....Tasırımı farklı bir kere...açılması ve fırça kısmının çıkması bile pazıl gibi...
Ürün farklı dedim ya birde ürünün nasıl kullanılacağını gösteren bir broşür var paketinin içinde.Sürüşü kolay ve diğer pahalı maskaraların yapamadığını yapan bir ürün...
       Teşekkürler Avon  ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder