30 Temmuz 2014 Çarşamba

Dr. Oetker Wolke // Haşhaşlı Kek

                                                                  Günaydın !!!

   Dr. Oetker 'in hazır karışımlarını seviyorum. Benim gibi üşengeç biriyseniz çok çok paratik oluyor. Ve hiç risk yok acaba tarifi doğrumu uyguladım keke kabarır mı diye bir derdim olmuyor. Mutlaka güzel yapıyorsunuz buna garanti verebilirim. Ben ilk kez Haşhaşlı keki dedim. Haşhaşlı keki çok severim özellikle şerbetli ve üstüne krema konulan benim favorim. Gelelim kekin yapılışına arkadaki adımları tek tek uyguluyorsunuz ve muhteşem bir haşhaşlı kek yapıyorsunuz.

                                            

                                           
                Hazır karışıma yumurta, Yağ ve sütü ilave edip karıştırıyorsunuz.

                               
                  Daha sonra haşhaşları ekliyorsunuz ve tekrar karıştırıyorsunuz.

                              
          Fırına koymadan önce pudra şekerinin yarısını kekin üstüne döküyorsunuz.

                              
Fırından çıkardıktan sonra kalan pudra şekerini kekin üstüne döküyorsunuz. Kek sunuma hazır.

                           
          Bu da son hali ben servis yaparken yanına dondurmada koydum. Çok tatlıyı seven biri olarak bana hafif geldi kekin tadı. O kadar pudra şekerine rağmen çok şekerli bir tadı yok. Benim çok sevdim keki kolay yapımıda cabası.

                                          

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder