23 Kasım 2014 Pazar

GÖNÜL RAHATLIĞIYLA YURT DIŞINDAN ALIŞVERİŞ YAPABİLECEĞİNİZ SİTELER...

TECRÜBEYLE SABİT

         Bir dönem Gitti Gidiyor sitesine fena bağımlı olmuştum.Bugün yeni ne var diye her gün bakar olmuş ve siparişlerimde aynı hızla devam ederken sunulan ürünlerin yurt dışı menşeli ürünler olması ve markalarının yazması sebebiyle aslında nasıl bir marka diye araştırma yapmak için başladığım anda satış yapılan yabancı siteyi ve oradaki fiyatı görünce; '' evraka'' ben niye oradan alışveriş yapmıyorum ki dedim ve internet üzerinden yurt dışı alışverişleri nasıl yapılıyor diye araştırmaya başladım...Aslında bir çok risklede karşılaştım araştırma esnasında..
  • Kimi zaman gümrüğe takılabiliyormuş aldığınız ürünler
  • yurt dışındaki beden numaraları uymadığı için bizim ülkede ki beden gruplarına o yüzden iade seçeneği ortaya çıkıyor
  • kargo parası çok tutuyormuş
ve ben tüm bu riskleri alarak bir Paypal şifresi de oluşturduktan sonra alışverişlere başladım.Ben genelde memnun kaldım ve döviz düştüğünde bunu yapmayı daha uygun buluyorum...
                              .......İşte o siteler......
.





makyaj üzerine bulabileceğiniz ve ürünlerinin kaliteli olduğu bir site ;http://www.eyeslipsface.com/
elf Cosmetics


Women Shoes Online,Fashion Women Clothing,Cheap Shoes Online - Lovely Fashion
çok güzel ayakkabıların olduğu güzel bir site...http://www.lovelyshoes.net/

****kargonun ağırlığı ve kaç günde gelmesini istemenize bağlı olarak fiyat değişsede Türkiye deki aynı ürüne göre daha ucuza almış oluyorsunuz ...Şeçin,beğenin ,sepete ekleyin ödemeyi yaptıktan sonra kapınaza gelmesini bekleyin.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder