26 Aralık 2014 Cuma

TODAY KRUVASAN

Fikrimühim 'in yeni projesi '' today croissant ' paketi bu gün elime ulaştı.Adres olarak işyeri adresimi vermem nedeniyle içinde minik kruvasanları ofis arkadaşlarımla paylaştım.Paketi uzattığımda öncelikle ne olduğunu soraken tek lokmalıkları yedikten sonra başarmışlar , lezzetli ve normal ebatlarda kruvasavlara alışkın olduklarını fakat bu miniklerin çok  şeker olduğunu belirttiler.Misafirlere rahatça ikram edilecek bu minnoşlara bayıldık...

    paketten bir paket minik kuruvasan, 2 adet görmeye alıştığımız kuruvasan ve çok şık bir kupa çıktı.bana kalan kuruvasanların birini çay ile birinide süt ile tükettim ...Süt ile yediğimi daha çok sevdim.hamuru ve dolgusuda yabana atılacak cinsten değil...


      Firmanın da bu işi nekadar özenli yaptığı kuruluş aşamasında itibaren büyüyerek tanıdığımız bir çok ünlü ve köklü markanın ürünlerini üretirken yurt dışında da sunması kalitesini belirtmektedir.ben çokkk beğendim  tavsiye ederim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder